piątek, 26.06.2015 | godz. 11:47

Izba Gospodarcza Reklamy Wielkoformatowej jest dumna z zrealizowanej przez ad i media Group niestandardowej kampania Kropli Beskidu, która została zauważona przez FEPE INTERNATIONAL.

W kwietniu i maju na ulicach Warszawy i Krakowa pojawiły się ekologiczne kreacje outdoorowe Kropli Beskidu. 30% billboardu stanowią żywe rośliny, które promują butelkę PlantBottle wprowadzoną na rynek pod koniec marca. Jest ona wykonana w 1/3 z materiału roślinnego.

Kampania promowała również proekologiczne postawy, dbanie o naturę i mądre korzystanie z jej zasobów. Zgodnie z hasłem „30% ma znaczenie” zielona ściana stanowi 30% powierzchni, na której się znajduje. Na jednym metrze kwadratowym znalazło się około stu sadzonek. Do zbudowania zielonej ściany użyto różnych gatunków roślin, m.in. oregano i tymianku.

Zapotrzebowanie ściany na wodę to około 200 litrów dziennie. Była ona nawadniana dzięki systemowi, który składał się z pomp zasilanych energią słoneczną z zamkniętym obiegiem wody.

Po zakończeniu ekspozycji wszystkie rośliny zostały przesadzone. Teraz pełnią funkcję miejskich filtrów powietrza.
Kampania została zrealizowana przez ad i media Group na zlecenie domu mediowego MediaCom Warszawa.

IMG_5362 II m

IMG_7936

IMG_7962

IMG_7984

Panorama2 II m

Panorama5 II m

Panorama6 II m